Twój Dietetyk - oferta

Oferta

Pomagam głównie kobietom takim jak Ty.

  • Zmartwionym swoim stanem zdrowia, cierpiącym na insulinooporność, zagubionym w gąszczu informacji i gotowym do działania.
  • Marzącym o zdrowym, szczupłym ciele, rozczarowanym i sfrustrowanym brakiem efektów. Kobietom, które potrzebują konkretnego planu działania i wsparcia, a nie kolejnej głodowej diety czy reprymendy.
  • Wieloletnie doświadczenie nauczyło mnie, że aby pozbyć się nadmiernych kilogramów, insulinooporności czy cukrzycy typu 2 i uzyskać trwałe efekty, nie wystarczy kupić gotowy jadłospis czy zamówić catering dietetyczny.
  • Niezbędne jest komleksowe podejście obejmujące rzetelną wiedzę, praktykę, mentalne wsparcie oraz indywidualne wskazówki.

 

Oferta obejmuje:

  • Programy odchudzające 1-3 miesięczne
  • Psychodietetyczne podejście do odchudzania - 2-4 miesięczne programy zmiany nawyków
  • Dietę w insulinooporności, w Hashimoto + wsparcie (mentoring)
  • Profilaktykę chorób dietozależnych
  • Diety w cukrzycy, chorobach układu krążenia (miażdżyca, hiperlipidemie, nadciśnienie, niedoczynność tarczycy) wraz ze wsparciem
  • Analiza i bilansowanie diet dla wegetarian
  • Zakupy z dietetykiem (czytanie etykiet ze zrozumieniem podczas zakupów)
  • Warsztaty żywieniowe (oferta dla grup zorganizowanych)
  • Konsultacje i wsparcie on-line
  • Odchudzanie w grupie wsparcia - 8-tygodniowy program w grupie 6-10 osób

 

Każdy z nas jest inny i potrzebuje różnych rozwiązań. Moje indywidualne podejście do klienta gwarantuje dietę smaczną i dopasowaną do trybu życia oraz indywidualnie dobrane wsparcie. Uwzględnię Twoje upodobania kulinarne, ulubione dania, zapotrzebowanie na energię oraz tryb życia. Zalecenia żywieniowe oparte są na aktualnej wiedzy (Evidence-Based Medicine/ Dietetic Practice) oraz rekomandacjach towarzystw naukowych.

 

Swoją wiedzę poszerzam na specjalistycznych szkoleniach i konferencjach naukowych.

Jestem specjalistką w insulinooporności na liście polecanych dietetyków Fundacji Insulinooporność.

 

Przed pierwszą wizytą

Podczas każdej wizyty będziesz mógł sprawdzić na medycznym analizatorze jaki jest Twój aktualny skład i masa ciała.

 

Aby badanie było jak najdokładniejsze:

  • Postaraj się przez 2-3 godziny przed wizytą nic nie jeść i nie pić
  • W tym dniu nie uprawiaj sportu
  • Dniu wizyty nie pij kawy, alkoholu i napojów energetycznych
  • Przed badaniem opróżnij pęcherz

 

Podczas pierwszej wizyty najważniejszy jest wywiad, podczas którego chcę poznać Cię jak najlepiej. Będę pytać o Twój stan zdrowia, styl życia, aktywność fizyczną, upodobania kulinarne oraz o dotchczasowe doświadczenia w odchudzaniu. Na podstawie tych informacji ułożę dla Ciebie indywidualnie dopasowany jadłospis lub dobiorę inną formę pracy np. na nawykach i przekonaniach.

 

Przed pierwszą wizytą zastanów się:

  • Jak wyglądają Twoje posiłki w ciągu tygodnia, a jak w weekend?
  • Czy masz jakieś dolegliwości zdrowotne?
  • Zrób listę leków które przyjmujesz.
  • Zapisuj co i ile pijesz w ciągu dnia.
  • Przypomnij sobie jakie diety stosowałeś w przeszłości oraz z jakim skutkiem?
  • Jaka jest Twoja aktywność fizyczna?
  • Jeśli posiadasz aktualne wyniki badań zabierz je ze sobą (morfologia krwi, glukoza na czczo, profil lipidowy, TSH)
  • A idelanie by było gdybyś przez tydzień prowadziła dzinniczek żywieniowy, w którym zapiszesz wszystko co jesz i pijesz

 

Pierwsza wizyta zawsze jest dłuższą rozmową, więc zarezerwuj sobie około 1-1,5 godziny.